KONE intră în următoarea fază a strategiei sale pentru 2025 – 2030 – Rise.
În perioada de șase ani a strategiei, ambiția KONE este de a conduce industria. Aceasta înseamnă leadership în trei domenii: #1 alegerea angajaților și clienților noștri, conducerea în inovație și sustenabilitate, și conducerea în creștere și profitabilitate.
Pentru a atinge această ambiție, KONE a definit patru schimbări strategice:
1) Accelerarea digitalizării pentru a transforma fundamental modul în care KONE oferă servicii;
2) Promovarea modernizării pentru a valorifica oportunitățile de creștere;
3) Câștigarea segmentului rezidențial pentru a conduce în cel mai mare segment al industriei; și
4) Reducerea emisiilor de carbon pentru a aduce valoare clienților și diferențiere.
La baza strategiei KONE se află oamenii, iar KONE dorește să fie cea mai ușor accesibilă companie pentru a lucra și a colabora.
Pe măsură ce intrăm într-o nouă perioadă strategică, continuăm să fim ghidați de valorile noastre de curaj, grijă, orientare către client și colaborare. Aceasta este, de asemenea, oportunitatea noastră de a ne îndeplini scopul „Conturăm viitorul orașelor”.
Cele patru schimbări strategice ale noastre
Accelerarea Digitalizării
Digitalizarea este o forță transformatoare care redefinește industria noastră, iar ritmul va crește. Pe lângă siguranță și fiabilitate, clienții noștri cer din ce în ce mai mult soluții digitale care să permită informații în timp real, răspunsuri imediate și transparență totală. Pentru noi, conectivitatea este o cheie importantă pentru valoarea clientului și livrarea mai inteligentă a serviciilor.
Promovarea Modernizării
Echipamentele depășite tehnologic și nevoile clienților amplifică oportunitățile de modernizare din jurul nostru. Există aproape 10 milioane de lifturi și scări rulante pregătite pentru modernizare la nivel global, iar numărul crește rapid. În același timp, clienții noștri caută soluții durabile care să îmbunătățească experiența utilizatorului, siguranța și accesibilitatea.
Câștigarea Segmentului Rezidențial
Segmentul rezidențial reprezintă peste 50% din piața globală a lifturilor și scărilor rulante. De asemenea, există o cerere puternică din partea clienților pentru soluții rentabile în rândul clienților rezidențiali.
Reducerea Emisiilor de Carbon
Combaterea schimbărilor climatice este cea mai presantă provocare a timpului nostru. Mediul construit reprezintă aproximativ 40% din emisiile globale de carbon, oferind o oportunitate semnificativă de a face o diferență. Sute de orașe din întreaga lume s-au angajat să devină neutre din punct de vedere al carbonului - și mai multe vor urma. În același timp, clienții noștri caută modalități de a reduce emisiile legate de construcție și operațiunile clădirilor.
Strategia KONE 2021 – 2024: Succes sustenabil cu clienții
Succesul sustenabil cu clienții este strategia actuală a KONE până la sfârșitul anului 2024. În perioada de strategie de patru ani 2021-2024, ne-am concentrat pe creșterea valorii pe care o creăm pentru clienți prin noi soluții inteligente și pe integrarea și mai profundă a sustenabilității în toate operațiunile noastre.