KONE ca companie - Strategie

Strategia noastră 2025 – 2030: Rise

KONE intră în următoarea fază a strategiei sale pentru 2025 – 2030 – Rise.

În perioada de șase ani a strategiei, ambiția KONE este de a conduce industria. Aceasta înseamnă leadership în trei domenii: #1 alegerea angajaților și clienților noștri, conducerea în inovație și sustenabilitate, și conducerea în creștere și profitabilitate.

Pentru a atinge această ambiție, KONE a definit patru schimbări strategice:

1) Accelerarea digitalizării pentru a transforma fundamental modul în care KONE oferă servicii;

2) Promovarea modernizării pentru a valorifica oportunitățile de creștere;

3) Câștigarea segmentului rezidențial pentru a conduce în cel mai mare segment al industriei; și

4) Reducerea emisiilor de carbon pentru a aduce valoare clienților și diferențiere.


La baza strategiei KONE se află oamenii, iar KONE dorește să fie cea mai ușor accesibilă companie pentru a lucra și a colabora.


Pe măsură ce intrăm într-o nouă perioadă strategică, continuăm să fim ghidați de valorile noastre de curaj, grijă, orientare către client și colaborare. Aceasta este, de asemenea, oportunitatea noastră de a ne îndeplini scopul „Conturăm viitorul orașelor”.

Rise-Visual-1:1400x700

Cele patru schimbări strategice ale noastre


Accelerarea Digitalizării

Digitalizarea este o forță transformatoare care redefinește industria noastră, iar ritmul va crește. Pe lângă siguranță și fiabilitate, clienții noștri cer din ce în ce mai mult soluții digitale care să permită informații în timp real, răspunsuri imediate și transparență totală. Pentru noi, conectivitatea este o cheie importantă pentru valoarea clientului și livrarea mai inteligentă a serviciilor.


Promovarea Modernizării

Echipamentele depășite tehnologic și nevoile clienților amplifică oportunitățile de modernizare din jurul nostru. Există aproape 10 milioane de lifturi și scări rulante pregătite pentru modernizare la nivel global, iar numărul crește rapid. În același timp, clienții noștri caută soluții durabile care să îmbunătățească experiența utilizatorului, siguranța și accesibilitatea.


Câștigarea Segmentului Rezidențial

Segmentul rezidențial reprezintă peste 50% din piața globală a lifturilor și scărilor rulante. De asemenea, există o cerere puternică din partea clienților pentru soluții rentabile în rândul clienților rezidențiali.


Reducerea Emisiilor de Carbon

Combaterea schimbărilor climatice este cea mai presantă provocare a timpului nostru. Mediul construit reprezintă aproximativ 40% din emisiile globale de carbon, oferind o oportunitate semnificativă de a face o diferență. Sute de orașe din întreaga lume s-au angajat să devină neutre din punct de vedere al carbonului - și mai multe vor urma. În același timp, clienții noștri caută modalități de a reduce emisiile legate de construcție și operațiunile clădirilor.

Strategia KONE 2021 – 2024: Succes sustenabil cu clienții

Succesul sustenabil cu clienții este strategia actuală a KONE până la sfârșitul anului 2024. În perioada de strategie de patru ani 2021-2024, ne-am concentrat pe creșterea valorii pe care o creăm pentru clienți prin noi soluții inteligente și pe integrarea și mai profundă a sustenabilității în toate operațiunile noastre.

Trei megatendințe modelează industria noastră

img_Hongkong_951x535

Urbanizare

Urbanizarea se diversifică, iar competiția între orașe se intensifică. Există o nevoie urgentă de locuințe accesibile, iar rolul reînnoirii urbane crește în raport cu construcțiile noi.

KONE_DX_CONCEPT_CAR_MG_4367:760x428%2816-9%29

Dezvoltare tehnologică

Dezvoltarea tehnologică, odată cu adoptarea tehnologiilor digitale și a inteligenței artificiale, se accelerează și joacă un rol tot mai important ca motor al competitivității în diverse industrii.

urban_garden_sweden:760x428%2816-9%29

Sustenabilitate

Sute de orașe s-au angajat să atingă neutralitatea carbonului, în timp ce clienții noștri și-au stabilit, de asemenea, obiective climatice ambițioase.

KONE ca companie - Strategie

KONE ca companie - Strategie

Cultura noastră stă la baza tuturor acțiunilor noastre.

Principiile fundamentale sunt domenii pe care nu le compromitem niciodată: siguranța, calitatea și sustenabilitatea. Valorile noastre — curaj, grijă, orientare către client și colaborare — constituie esența culturii noastre, reprezentând comportamentele și mentalitatea pe care dorim să le promovăm în cadrul KONE.

Conturăm viitorul orașelor

Într-o lume în care orașele evoluează constant și din ce în ce mai mulți oameni aleg să trăiască în ele, noi, la KONE, avem un obiectiv clar: să conturăm viitorul orașelor.

Citește mai multe din publicațiile noastre

Two KONE colleagues in hard hats smile while looking at a document.

Ghidul culturii

Cultura KONE se referă la faptul că toți lucrăm împreună pentru a face o diferență – ca o echipă KONE unită.

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în timpul navigării pe site-ul nostru. Dacă sunteți bine cu acest lucru și acceptați toate cookie-urile, trebuie doar să faceți clic pe butonul „Accepta”. De asemenea, puteți consulta declarația noastră de confidențialitate..