Serviciul clienți pentru mentenanță | Contactați-ne acum pentru solicitări specifice

INFORMAȚII DE CONTACT PENTRU MENTENANȚĂ

Doriți să discutați cu un specialist?

KONE_Hyvinkee_Dec23_PARTNERSHIP_SCENE_11_17_2196-3:760x428%2816-9%29

Discutați cu un expert

Pentru întrebări generale, vă rugăm să apelați serviciul clienți KONE la + 40 21 311 46 01 sau la + 40 21 311 46 02. Suntem disponibili în zilele lucrătoare între 08:00 și 17:30.

KONE_Hyvinkee_Dec23_CUSTOMER_SERVICE_SCENE_3_4_3025:720x720%281-1%29

Raportarea unei urgențe

Efectuați un apel de service sau raportați o urgență

Tel: + 40 21 311 46 00

Tel.: 0800 070 777

service.romania@kone.com

KONE_Hyvinkee_Dec23_OFFICE_STOCK_SCENE_5_4324-2:760x428%2816-9%29

Găsiți un birou în apropierea dumneavoastră

Detalii de contact locale

Contactați-ne

Puteți utiliza formularul de mai jos pentru a ne spune mai multe despre modul în care vă putem ajuta. Un specialist din echipa noastră vă va contacta cât mai curând posibil.

Sample form






+40







My query is about *|Installing new equipment in a new building|Installing new equipment in an existing building|Repairing or upgrading existing equipment|Maintenance|24/7 Connected Services|Other
Equipment/service type *|Elevators|Autowalks|Escalators|Advanced People Flow solutions|People Flow planning|Other


Vă rugăm să rețineți că, după expedierea acestui mesaj, noi vom colecta datele dvs. personale. Pentru mai multe informații despre procesarea datelor personale, vă rugăm să consultați Declaraţia privind confidenţialitatea.


INSTRUMENTE ONLINE

Obțineți rapid informații importante

Rămâneți la curent cu datele de performanță în timp real și cu urmărirea activităților de mentenanță. Instrumentele noastre online oferă confort complet, facilitând monitorizarea echipamentelor dumneavoastră.

Serviciul clienți pentru mentenanță | Contactați-ne acum pentru solicitări specifice

Person working on the floor - KONE Online on laptop screen and KONE Mobile on smartphone screen.

KONE Online

Acces permanent la date privind performanța, defecțiunile și reparațiile pentru toate echipamentele dvs., oriunde și oricând, prin intermediul unui portal web ușor de utilizat.

KONE - Woman looking at her phone in an office building lobby.

KONE Mobile

O aplicație ușor de utilizat care oferă notificări în timp real despre starea echipamentelor, programele de mentenanță și progresul lucrărilor de mentenanță în curs.

Icon_Investors.svg

Monitorizați echipamentele

Obțineți informații în timp real despre lifturile și scările rulante.

Icon_Digital_Services.svg

Monitorizați mentenanța

Revizuiți lucrările pas, în curs și viitoare, plus facturile asociate.

Icon_Component_Upgrades.svg

Contactați suportul

Discutați cu un profesionist de la serviciul clienți.

Întrebări frecvente privind mentenanța

Găsiți răspunsuri la cele mai frecvente întrebări.

  • Portalul nostru web KONE Online și aplicația KONE Mobile vă oferă, dvs. și echipei dvs., acces non-stop la informații despre performanța, întreținerea, defecțiunile și reparațiile tuturor echipamentelor dumneavoastră.

  • Puteți verifica starea echipamentului dvs. prin intermediul KONE Online sau KONE Mobile. Dacă echipamentul este conectat, veți putea vedea dacă lucrăm deja la remedierea problemei. Puteți face o cerere de service sau raporta un incident fie sunându-ne, fie contactându-ne direct prin KONE Online sau KONE Mobile.

  • KONE Online și KONE Mobile vă vor arăta toate vizitele de mentenanță viitoare și anterioare pentru echipamentele pe care le întreținem pentru dumneavoastră.

Cookie-uri

Folosim cookie-uri pentru a optimiza funcționalitatea site-ului și pentru a vă oferi cea mai bună experiență posibilă în timpul navigării pe site-ul nostru. Dacă sunteți bine cu acest lucru și acceptați toate cookie-urile, trebuie doar să faceți clic pe butonul „Accepta”. De asemenea, puteți consulta declarația noastră de confidențialitate..