6 aprilie 2020
Oamenii din întreaga lume cunosc restricții fără precedent privind deplasarea, în timp ce guvernele și autoritățile din domeniul sănătății încearcă să găsească modalități de a limita răspândirea noului coronavirus. Dar sunt clădiri - precum spitalele și căminele de bătrâni - unde persoanele, aprovizionarea și serviciile trebuie să fie în continuă mișcare, pe parcursul pandemiei.
Ascensoarele sunt esențiale pentru a permite deplasarea în orice clădire cu mai multe etaje, în special la unitățile medicale. Întreținerea regulată a echipamentului - și, îndeosebi, întreținerea inteligentă și preventivă - pot ajuta la reducerea la minimum și chiar la eliminarea timpului de nefuncționare a echipamentului. La aceasta se referă KONE 24/7 Connected Services: este o soluție bazată pe cloud, care folosește senzori pentru a colecta date despre o serie de parametri privind performanțele echipamentului și o analiză potentă, pentru a identifica deviațiile.
Menținând în funcțiune societatea
„Nouă ne pasă mult de clienții și de comunitățile pe care le deservim și luăm măsuri suplimentare pentru a proteja întreprinderile clienților, în aceste vremuri neobișnuite”, spune Hugues Delval, Vicepreședinte executiv la Service Business de la KONE.
„Avem responsabilitatea de a contribui la menținerea în funcțiune a societății și a serviciilor critice. Acest lucru nu este nicăieri mai important decât în domeniul îngrijirii pacienților. De aceea ne oferim să instalăm KONE 24/7 Connected Services pe o perioadă de gratuitate, pentru clienții noștri curenți, care operează unități medicale și cămine de bătrâni, ca să-i ajutăm să facă față impactului crizei.”
Diagnosticarea de la distanță și în timp real, alături de întreținerea preventivă, asigurate de KONE 24/7 Connected Services, ajută tehnicienii ascensoarelor să-și facă treaba în siguranță și mai eficient. Mulțumită informațiilor suplimentare, ei înțeleg clar ceea ce trebuie remediat, chiar înainte de a începe lucrul la echipament. Aceasta ajută la reducerea timpului de nefuncționare și permite chiar și identificarea avariilor potențiale, astfel încât să se evite întreruperile.
Pentru pacienți, familiile acestora și personalul medical, aceasta înseamnă un timp de așteptare mai mic și perturbații reduse, o deplasare mai lină la locul în care trebuie să ajungă și un acces mai rapid la proviziile de care au nevoie.
Acest serviciu poate îmbunătăți siguranța persoanelor, în unele cazuri reducând cu până la 60 % numărul de opriri și de alte incidente majore .
„În vremuri precum acestea, trebuie să facem tot ce putem pentru a ajuta, iar gândurile noastre se îndreaptă spre toți cei afectați personal de erupția COVID-19. Lucrând împreună, putem măcar să aducem liniște sufletească unor persoane care au cea mai mare nevoie de așa ceva”, spune Delval.
Pentru pacienți și personalul medical, aceasta înseamnă un timp de așteptare mai mic și perturbații reduse, o deplasare mai lină la locul în care trebuie să ajungă și un acces mai rapid la proviziile de care au nevoie.
CITIȚI MAI MULTE
Îngrijirea corectă la momentul potrivit
Serviciile inteligente pentru ascensoare și scări rulante sunt aici
Eticheta în ascensor pentru a rămâne sănătos
Cerul nu reprezintă o limită pentru sectorul aviatic al Chinei
Ducerea serviciilor la nivelul următor
Instrumentele de mâine